tirsdag 18. januar 2011

Vinnerlykke?

Jeg har vel egentlig ikke det, selv om jeg/vi har vunnet både sykkel og 
en halv gris de siste månedene, hele 20 kroner på Flax-julekalenderen 
og en bag fra Intersport på Evje

Men nå vil jeg vinne nydelige saker fra Bonka Rakka!
Jeg har allerede bestilt kjoler til jentene. Søskenkjoler som matcher i 
farger og med sammenhengde tekster på. 
Åååå som jeg gleder meg til de kommer! 

men nå kan jeg altså vinne en nydelig velurkjole eller en superkul pute
(eller tenk om jeg vant BEGGE deler!!!!) og siden jeg er ikke det spor  sjenerøs av 
natur og overhodet ikke unner andre også å få en vinnersjanse, får du nå tipset om å 
delta i Bonka Rakkas tombola! 
selv om jeg håper du overser hele tipset og overlater vinnersjansene til meg

bildet er selvsagt lånt fra bloggen til Bonka Rakka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar