søndag 12. september 2010

på tur til kanonstillingen på Madla

Her kunne ungene løpe fritt (nesten) mens tante og mamma
snek seg rundt med kameraer. Olav er så vant til å bli tatt
bilder av, at han enser meg ikke engang ... så da er det bare å fyre løs :)



OG BALLETTUNDERVISNING
Rebekka er eldst av tantebarna mine og er et stort forbilde for mine jenter.
Hun danser ballett og det er selvfølgelig noe Anny og Andrea også vil lære.
De har et stykke igjen før de er like grasiøse og "proffe" som Rebekka,
men viljen skal det ikke stå på :)

Bildene er tatt av Heidi og meg :)


6 kommentarer:

  1. Dette så koselig ut for både liten og stor :o)

    Lurte litt på om du har noe erfaring ang mac vs pc? Har lyst på ny men vet ikke hva jeg skal kjøpe.

    Jeg tror jeg har skrevet deet her på bloggen din før men skriver igjen, du er kjempegod på bilder :o)

    monica

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! :) Det var en kjekk uke dere var her, og kjekt når ongene kan leke sammen, og vi kan fotografere for fullt! :) Da blir jo alle fornøyde! :)
    Masse fint lys her på bildene! :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mange herlige bilder av barna dine!
    Veldig kjekt med barn som ikke bryr seg om kamera ja! Da blir det så mange bra bilder:D

    SvarSlett
  4. Det er desverre dårlig med både scrapping og SSS her. Men jeg har ikke gitt det helt opp, og ar faktisk hatt lyst til å scrappe de siste dagene.

    SvarSlett
  5. Så mange flotte bilder! Det siste bildet av de trfe ballerinaene var skjønt! Det samme var de øverste av en flott, drømmende Olav.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Fin serie! Likte spesielt godt de varme fine fargene du har fått frem på sommerfuglbildene.. Er visst inne i en litt sånn svart/hvit periode selv for tiden, men håper å kunne variere litt mer etterhvert igjen..
    Hyggelig å kikke rundt på bloggen din her :)

    SvarSlett