lørdag 7. mai 2011

Fotosession med lokkemat

"Hvis alle er snille og gjør som mamma sier, skal dere få lørdagsgodt etterpå!"
(De får alltid lørdagsgodt, men de gikk 5 på og gjorde (omtrent) som mamma sa) :)
Instruksene gjaldt fotografering i hagestua, for jeg ville se om jeg fikk noen fine bilder med de nye PompDeLux-kjolene :)

Og når jeg likegodt fikk besøk av en venninne, med barn, ble de tatt med i dragsuget - skjønne jentene! :)

Her er et lite potpurri:









Det er ikke så ofte jeg blander buissness og pleasure, etter at kreativebilder.no ble aktiv, men siden det er mine og mine venners barn, gjør jeg et unntak.

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Nå har jeg drevet en del med "ring på spring" på bloggen din. Fantastisk flotte bilde du tar, og kjekt for oss her i Afrika å følge med litt på bilder av barn, vinter og vår i Audnedal.
    Hilsen Ragnhild

    SvarSlett