mandag 4. april 2011

Et syngespill om påske

Jentene mine går i barnekor. Det er det største i livet utenom... .nei, ikke utenom noenting - det ER det største i livet! :) De ventet med lengsel og smerte fra de var to år - og fikk endelig begynne da de var 4 1/2. Da var de klare som påskeegg!
Nå har de nettopp hatt det store syngespillet om påske; "Har du hørt det" med bl.a. en god gammel (tittel-)sang av Hans Inge Fagervik, så det var god grunn til å bli nostalgisk ..

Vel.. jeg hadde oppdraget å fotografere, så jeg knipset i vei på generalprøven og trodde at jobben var gjort... men det ble litt bilder i går også ;)

De var så UTROLIG flinke - og lederne, Mette og Bodil, skulle vært dyppet i gull! For en jobb! 60 barn fra 4-12 år har forberedt seg på den store musikal-dagen - og Mette og Bodil har klart å gjøre gråstein til gull! .. eh.. nå skal jeg ikke lokke på meg fornærmede foreldre, for det er mulig det er et par diamanter i flokken fra før av, men mine har i hvert fall stått frem som gullklumper - kanskje ikke mest for sangprestasjonene, men i hvert fall for deltakelsen :)
Jeg kan ikke publisere andres barn uten tillatelse, men her ser dere i hvert fall noen forventningsfulle og konsentrerte Høylandsunger :)

Takk for en super duper jobb, Mette og Bodil! 

Andrea toger inn i Jerusalem med palmegrener

gravalvor når Jesus korsfestes. Han kan skimtes i hvit kappe under korset

så langt, langt inne i syngespillet ... helt fascinert!

utrolig gøy å være med på!

3 kommentarer:

  1. KJempekoselige bilder! :) Så kjekt å få være med på påskemusikal da! :)
    Stilig effekt av diffusen du har lagt på! Tøff effekt, og en god måte å skjule de andre på! :)
    Snakkes om någen dager! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Jeg skjønner du har blur'et av hensyn til anonymisering av "ukjente" barn, men resultatet ble jo et meget vakkert fokus på datter din :-)

    SvarSlett
  3. Kan ikke drive med ring på spring, så jeg ville bare si fra om at jeg har vært her ikveld.

    Liker bildene dine godt, og legger meg til som følger slik at jeg kan snikinspirere meg selv til å ta bedre bilder av min sønn :-) (så er jeg ærlig om mine hensikter også sånn i disse påsketider)

    SvarSlett