torsdag 3. februar 2011

the JOY of love - day 3

Joda, jeg fortsetter og i dag skulle vise før og nå ...
Min mann har ikke forandret seg så dramatisk på 6 år
men siden mamma kom med toget i dag, var det hun som
måtte under lupen - eller foran linsa. Bildet til venstre er det
nærmeste jeg kommer mitt første møte med mamma... hadde
det vært nå, hadde det nok vært noe helt annet .. med fødselsfilm
på utube, eller noe sånt?? (skrekk og gru og fri og bevare meg vel!)



Jeg ser at mamma er den samme - selv etter .... eh.. 29 (??) år

Hun dro fram gitaren og spilte og sang - så nå har vi det så koselig atte :)

Måtte bare få ut dag 3, så er det tilbake til kosestund med mamma :)



.. blir aldri for gammel til det! :)


03 then and now


2 kommentarer:

  1. Ah, koselig med mammabesøk! Jeg får min mamma på besøk fra Bardufoss mandag. Hun deler seg litt her og der mellom meg og min søster (som også har funnet seg en "bæring" - og bosatt seg i samme boligfelt som oss - 3 minutters gange :)) Og vet du; mamma har invitert lillesøster og meg på full spahelg på hotell i Son; fredag til søndag neste helg. Herregud - jeg kan ikke vente!!!!!! (og kjoler blir skitfine, assa!!)

    SvarSlett
  2. Og seriøst: jeg tror jeg kan få de ferdig imorgen tidlig. Og hva er adressen til søster? mail meg gjerne, assa :)

    SvarSlett