mandag 31. januar 2011

syk, sykere ...



Etter en tur på biblioteket igår, har vi filmer og lesestoff til å holde fortet en stund når basillene herjer området. Nå har riktignok det verste gitt seg og bare de mest hardbarkede basseluskene henger igjen . Jentene er tilbake i barnehagen og bare minstemann er igjen hjemme.

syk gutt


Blandt gårsdagens lånesaker slo filmen om Marikken godt an - og jeg begynner å fable om Astrid Lindgrens verden .. ikke for ungenes skyld, men kan dere tenke dere flottere omgivelser for fotografering av små søte barn?? :) Joda, det er en baktanke med det meste ... det må vel innrømmes ;)

Nå skal jeg lade batterier - både på meg selv og kamera, til Lundebys Vinterseminar i morgen! Jeg må opp halv seks for å nå toget til Sandnes!!  Det blir spennende å se hva Benny Ottosson og Trine Bjervig kan diske opp med!!
Jeg gleder meg!! :)

1 kommentar:

  1. Godt å høre minstemann er på bedringens vei. Kos deg på kurs i morra!! KLEM

    SvarSlett