lørdag 1. januar 2011

Nyttår og nytt år


jeg dropper årskavalkaden og går heller ut med friskt mot -
bokstavlig talt friskt i dag, etter en tur til Lindesnes Fyr!  :) 
Det blåste friskt i kastene, så det var herlig, men kaldt. 
Ungene var tydligvis godt nok kledd, for de ville helst
ikke hjem - og i kveld griner Anny fordi hun er så lei 
for at hun måtte gå fra fyret. "hvis jeg hadde hatt 
lommelykt og et ullteppe, kunne jeg jo bare vært 
der i natt" ... eh .. jada, in your dreams, lille tullejente :)


men føøør denne friske turen, hadde vi nyttårsfeiring hjemme hos oss i går kveld, 
sammen med våre gode venner Bente, Lyder og Sofie 
- og vi gleder oss til å feire med en enda større familie neste år, 
når nyeste tilskudd på stammen har gjort sin entrè :) 
NB! det er altså IKKE jeg som er gravid, så de eneste
tilskuddene i denne familien blir enten katter eller hybelkaniner!





2 kommentarer:

  1. Herlige bilder...
    Leser den siste setningen i innlegget ditt.. Eh... kommer det en eller to nye småtroll på Byremo i 2011 ??? ;)

    SvarSlett
  2. Ha ha ha! Det var fristende å la svaret stå åpent, men i frykt for følgefeil, må jeg avkrefte umiddelbart; det er mange småtroll i vente, men jeg bidrar absolutt ikke! Vi har gjort vårt for befolkningstallet på Byremo! Så skremmende som det enn høres ut, så venter vi heller på barnebarn ...... Må det bli 20 år til! :)

    SvarSlett