lørdag 4. desember 2010

Julekort ... i flere varianter ...

Det er sannelig ikke lett å bestemme seg for stil og uttrykk når man er nedgravd i
julekort fra oktober til desember .. å finne på noe utenom er en utfordring. Mange
liker safe og mange liker spesielt - og veldig mange lar meg bestemme. 
Det er det kjekkeste av alt :)

Jeg har allerede bestilt og fått en sort julekort - av den litt sprelske varianten
(se forrige innlegg) så nå måtte jeg lage motpolen :) 
Det kan ikke bli stort saligere enn dette, eller hva?? :)

Vel .. dette bør være nokså 
spiselig for de fleste, så jeg 
benytter anledingen til å 
ønske alle mine bloggvenner og 
andre venner og kjente som er 
innom, en tradisjonsrik og deilig 
førjulstid - og en fredelig 
og forventningsinnfriende 
julehøytid :) 

3 kommentarer:

  1. Så vakkert julekort! 3 skjønne engler du har. :)
    Likte veldig godt det forrige også jeg da, men ser den at noen enkelte anskje bør få en litt annen hilsen til jul! ;)

    Selv har jeg laget et 4 siders julekort der faktisk hele familien er samlet på et bilde! Det er første gang!!

    Ha en god adventshelg!

    SvarSlett
  2. KJempenyyydelig! Det var så stemningsfullt og flott! :)

    SvarSlett