søndag 4. juli 2010

Flotte prøvekaniner :)

Jeg er så heldig å ha noen flotte naboer som stiller opp når jeg skal
øve meg med kameraet. Med klar beskjed om at to blunker,
en ser sur ut og ei smiler aldri, la det an til en utfordrende fotoshoot
for fotografen :)

Nord- Audnedal Bruk hadde fantastiske bakgrunner og der kan jeg nok komme
tilbake gang etter gang etter gang og stadig finne noe nytt å bruke. Kul plass! :)

Det ble lite blinking og mye smil! :)

Av 620 bilder måtte jo noen bli bra

 så... om det er noen fra området her omkring som lar seg friste til
å ta bilder av ungdommene sine, eller noen har lyst på vennebilder,
eller familiebilder, så bare gi lyd! :)

4 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder!! Lurte på om du kan tenke deg og ta noen lignende bilder av meg og to venniner? Bare sånn vennerbilder liksom :) Tar du noe for det? Fint hvis du svarer på min blogg: http://andreadorotheanepstad.blogg.no/ Mvh Andrea Nepstad :-)

    SvarSlett
  2. Å hoi! Nå føler vi oss egentlig litt som "kjendiser" her vi sitter på rikshospitalet og ser på bloggen din. Ble mye moro ut av dette? Nå skal vi endelig få noen nye bilder på veggene i heimen, noe som ungdommene syntes var veldig påkrevd. Flott med så gode naboer!!

    SvarSlett
  3. Glöm inte då att kika förbi;) Hoppas att du njuuter av sommaren, det är härligt nu!!
    Kram♥

    SvarSlett
  4. Så flotte og koselige familie bilder! Håper de setter pris på de!
    Å de tøffe ungdoms bildene, kuuuult! Det var helt min stil ja;)
    Kunne ikke se at det hadde vært en utfordrende fotoshoot!
    Ha en flotters sommer uke!

    SvarSlett