fredag 18. juni 2010

En liten miniferie til Bærum

Det er veldig godt å ha familien i nærheten, men så er det også veldig greit å ha noen 
å besøke rundt omkring :)
Denne gangen gikk turen til Bærum hvor jeg har to av mine søsken. 
Tante og onkel er SUPER-populære, så dette så ungene frem til! Kjøreturen 
gikk som en drøm og de var fulle av forventning til besøket :) 
Den ene dagen med fint vær ble utnyttet til fulle med tur inn til Oslo og slottet 
og på ettermiddagen ble det grilling med "mennesket Nils" & Margaretha
(katten vår heter også Nils, så jentene er klare på skillet) :) 
og onkel Arild, Maria og Aksel.
Noe av det de har sett frem til i flere uker, er at tante Mari-Ann skulle
lakke neglene deres! Det har liksom blitt ei greie det, at hun gjør det
- og det er stas!


5 kommentarer:

  1. Herlige bilder! :) Måtte le da jeg leste om slottet, det er jo fantastisk hvor barna har egne formeninger om hvordan ting skal være.....

    Olav var bare kanonherlige og skitten på bildet under! Skitne barn vitner om at de har kost seg..! :)

    SvarSlett
  2. Wow, dere har jo sommer jo *suuutre*
    Utrolig flotte bilder, jeg ble bare sittende å gape, flinka :)
    Må le litt av de stakkars jentene, ikke greit det der. I eventyr treffer man jo alltis konger, dronninger, prinser og prinsesser!

    SvarSlett
  3. Neste gang du skal til Oslo må du gi Siren beskjed...ho stiller gjerne opp som prinsesse :) Ho kan danse i prinsessekjole mellom trærne i slottsparken..hehe.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Alltig kjekt når nye titter innom, og da finner jo jeg veien til nye, spennende blogger også.
    Du tar flotte bilder, altså. Så har du tre sjarmtroll å fotografere også!!!

    Klem!!

    SvarSlett