lørdag 29. mai 2010

den tøffeste olabilen ever!!!

Vi kjørte forbi huset til en venn av oss og la merke til en sliten liten 
olabil utenfor.Jeg så for meg noen knalltøffe bilder med den, 
så jeg våget meg på å spørre om han ville selge den. Det var Simon, 
eldste sønn i huset som eide den, men han følte seg ferdig med den og 
ville gi den videre til meg. Gjett om jeg var lykkelig -
men det var jammen ungene her i huset også. 
Den er litt defekt, som de fleste andre gamle russiske biler, 
men for meg er den helt SUPER! :)

Her ser dere vidunderet - og den skal brukes MYE! :)



3 kommentarer:

  1. Såååå kule!!! Den må du ta med te Stavanger neste gang! Eg stille meg i køen av de så ska låna den! :) Herlige bilder!

    SvarSlett
  2. Knallkul bil!
    Ja, skjønner godt hva du mener med å forleske seg i en gjenstand som fort kan bli til noen flotte bilder!
    Ble herlige disse bildene! Digger redigeringen din!

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder Berit! :)

    SvarSlett