fredag 11. september 2009

Ettåringen vår

bilde 1


bilde 2


bilde 3


bilde 4


bilde 5


bilde 6


Den 15.september er Olav 1 år. I dag har han vært i ilden og blitt fotografert så det holder! :) Hagestua var studioet og mormor var ansvarlig for å få frem smilene :) Det pleier ikke å være vanskelig med Olaven vår :)

Jeg var hos Fame med jentene, men nå prøver jeg alt jeg kan å slippe å gå til fotografen. Si gjerne i fra hvilket du liker best! :)

Jeg trenger hjelp til å finne det som skal i glass og ramme :)

7 kommentarer:

  1. Så mange herlige bilder. Veldig søtt det nr 4 der han tar av seg lua. Men, som en "dokumentasjon" på ett-åringen deres så tror jeg at jeg hadde valgt nr 1!

    SvarSlett
  2. Kjære venn!
    Flotte bilder! :) Min favoritt er bilde 4. Herlig!! :) Men jeg synes han har et herlig smil på bilde 6, og ville gjerne sett det klippet, slik at den store hvite filla ikke synes! Han har et bedre smil på bilde nr 6 enn på nr 4. Men det er jo bare tante sitt syn, noe annet er mamma sitt!! :)

    SvarSlett
  3. Min favoritt var nr 2 :)men han skuler jo håret litt da...men syntes det var en ekstra sjarm over det! Gratulerer med dagen på forhånd! Kos dere masse med selskap i helga.
    Klem

    SvarSlett
  4. klempefine bilder!! de jeg likte best var nr.2 og nr 6:-)

    SvarSlett
  5. Kjempe søt. Likte det første best :)

    Mvh NIna

    SvarSlett
  6. Gillar den tredje jättemycket men den första är också härlig.

    SvarSlett
  7. Mange fine bilder! men nr 1 er jo et kjæmpe fint 1 års bilde, mens nr 2 va veldi stili å han hadde så fint smil dær å såg veldi blid og fornøyd ut, som han pleier å være til vanlig :)

    Christine og Brit Siren

    SvarSlett