fredag 10. april 2009

jammen på tide


Nå er det jammen på tide med noen ord i bloggen. Jeg har vært VELDIG mye på pcen i det siste, men nesten ikke hatt tid til å kikke innom på bloggen engang :)

Jeg er fortsatt i startgropen av kreativebilder.no. Mangler en del på nettsiden og må fortsatt tenke ut en del ting og tang. Priser f.eks, er kjempevanskelig.

Nå har jeg sendt noen lerret til fremkalling og venter spent på å få de i posten!!

Jeg har lekt meg litt med noen bilder fra siste Stavangerturen. Det var en herlig helg med skikkelig storbyfølelse (det skal ikke så mye til når man bor på Ytre Øydna) Vi matet duene i parken og daffet rundt i byen. Spiste softis og kikket på livet nede i vågen. Christian Radich lå til kai og fikk seg en vårpuss, svanene svømte inne i havnebassenget og Anny og Andrea koste seg stort med både båter, fisker og fugler.

Nå er jentene så store at det går an å ha de med uten å være redde for at de springer rett uti sjøen eller stikker av i folkemylderet. Da er det kjekt å finne på ting sammen med dem. Olav sitter bare i vognen og er fornøyd med det, så da er mamma også ganske avslappet :) Andrea ble litt skuffet av at ikke duene satte seg i hånden eller på hodet. Jeg hadde nemlig "advart" om at de kanskje gjorde det, men de var nok oppstappet av mat, for vi var langt fra de eneste som hadde erter og brød i lommene.

2 kommentarer:

  1. koselige bilder! ser dere koser dere hele bunten

    SvarSlett
  2. Ja, d e ikkje vanskelig å se at dokk kose dokk!
    D blir spennande å se koss d går m kreativebilder.no :-). Eg har tro på at d blir ein suksess :-) Lykke t! Mari-Ann

    SvarSlett