søndag 15. februar 2009

Denne utfordringen fikk jeg av Bente

1. Det er helt typisk meg å ta 100 bilder på en helt vanlig søndagstur
2. Jeg er bittelitt datanerd - i hvert fall når det kommer til bilder og sånn
3. Jeg er eeeegentlig ganske flink til å strikke
4. Jeg har ikke strikket en maske etter at minstemann ble født (ikke engang mens jeg var gravid)
5. Jeg eeeelsker shopping - spesielt på Ikea og i storbyer (Når skal jeg så komme meg til London igjen??!!)
6. Jeg syns det er fantastisk å bo langt ute på landet (og DET vil jeg tro at det er mange som ikke kunne se for seg for 5 år siden) :)



Her er utfordringen:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg et par andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.


Jeg utfordrer:

Trille
Hanne
Rita

1 kommentar:

  1. du lager bare de fineste bildene, og har veldig flotte og nydelige motiv!!!!!
    når det gjelder utfordringenn tar jeg gjerne den, men har ikke peiling på hvordan jeg linker...

    dere ekspertene må visst lære meg litt av hvert!!!!!

    SvarSlett